Keblinger

Keblinger

Menyusukan anak dan mengambil MAB

| Wednesday, February 22, 2012
Alhamdulillah sepanjang saya menyusukan anak dan dalam masa yang sama mengamalkan MAB, saya tidak pernah mengalami masalah kekurangan susu. pengeluaran susu badan memang tiada masalah. Tetapi ibu-ibu dinasihatkan minum banyak air terutama air suam. MAB ini mengandungi herba-herba yang panas dan dikhuatiri ibu-ibu akan mengalami kekurangan air dalam badan. Sekiranya ibu-ibu menyusu kekurangan air, anda mungkin akan mengalami gejala sakit kepala yang melampau.


Pada peringkat awal mengamalkan MAB, tidak dinafikan memang selera makan bertambah dari biasa. Tapi sedikit demi sedikit selera makan tu berkurang dengan sendirinya dan tanpa disedari berat badan pun berkurang.. Ini bermakna ibu-ibu yang baru lepas bersalin atau yang masih lagi menyusukan anak-anak kecil tidak perlu risau atau bimbang untuk menurunkan berat badan. MAB bersedia membantu anda untuk mendapatkan pakej yang paling hebat untuk merancang keluarga dan menguruskan badan.


Belum cuba belum tahu, dah cuba mesti nak selalu...Dapatkan MAB hari ini dengan menghubungi agen-agen MAB diseluruh negara.

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 Maajun Anggun Bistari