Keblinger

Keblinger

MAAJUN ANGGUN BISTARI DAH DAPAT KELULUSAN KKM?

| Friday, January 27, 2012
Ramai yang bertanya, kenapa MAB ni xde kelulusan KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia)?


Maajun Anggun Bistari (MAB) adalah buatan orang kampung (homemade). Untuk mendapatkan kelulusan KKM, perlu ada kilang bertaraf GMP yang menelan kos ratusan ribu ringgit di mana prosesnya amatlah rumit sekali. Antara sebab lain, owner bimbang ramuan asli maajun ni akan jatuh ke tangan orang lain.

Kalau ada kelulusan KKM, harga MAB juga akan naik berkali ganda. Anda tidak perlu bimbang dan ragu-ragu dengan produk MAB ini kerana MAB sudah ada sejak 35 tahun lepas, yang makin lama makin ramai peminat setianya.

Tiada campuran bahan kimia dan selamat kerana ia adalah ramuan orang-orang tua nenek moyang zaman dahulu untuk merancang keluarga sebab dulu tiada lagi kaedah moden seperti yang ada sekarang.

Dengan ini kami mengambil pendekatan utk jual secara online dan melalui dealer2 yg sah sahaja. Buat masa ini owner belum terbuka hati untuk apply KKM atas sebab2 di atas. Dan apa yang pihak kami buat adalah berhubung terus dengan pihak KKM untuk memastikan keyakinan pengguna dan mendaftar cap dagang yang telah pun didaftarkan tahun lepas utk memonopoli nama MAB..

Jadi pastikan anda mendapatkan yg original di mana sticker kite hanya satu yang dikeluarkan oleh pihak pembekal... yg ada logo TM di atas nama MAB. Selain dari itu adalah bukan dari syarikat kami.

8 comments:

{ nor lihana hani } at: September 27, 2012 at 1:10 AM said...

bila ada pngshn KKM lebih meyakinkan ramai customer dan yg br nk mencuba

{ admin } at: March 21, 2013 at 5:54 PM said...

Pihak kami sedang berusaha utk mendapatkan kelulusan KKM. Insya Allah, tak lama lagi..

{ Unknown } at: September 22, 2013 at 11:59 AM said...

Salam..sy pelanggan tetap mab..kwn sy bgitau yg mab ni tinggal tunggu kena serbu je..sbb blm ade pngshn kkm..hrp cpt dptkan pngshn kkm..agar produk ni kekal di pasaran..

{ Unknown } at: February 9, 2017 at 8:53 AM said...

Btol..harap boleh dapatkan kelulusan KKM dgn segera.x sabar nk cuba MAB ni tp x sanggup nk mperjudikan bdan sndri try produk yg x dpt pengiktirafan KKM..tq

{ Unknown } at: February 9, 2017 at 8:54 AM said...

Btol..harap boleh dapatkan kelulusan KKM dgn segera.x sabar nk cuba MAB ni tp x sanggup nk mperjudikan bdan sndri try produk yg x dpt pengiktirafan KKM..tq

{ Unknown } at: March 12, 2017 at 8:06 AM said...

Assalamualaikum , Sorry ya mencelah, sy pernah amalkan mab jgk masa anak no. 3. Satu haritu, ayah sy tnya, bau apa ni? Sy mention la MAB .ayah sy doktor perubatan. Ayah saya ckp bau mcm ada salicylic acid yg mana x sesuai d pkai untuk ibu pregnant dan ibu myusu. Sy rasa unhappy, dan tnya dgn penjual, tp xdpt feedback info yg sebenar. Produk ni pun x da kkm. Huhu...so sy pun stop pkai. Jika ada yg blh beri penerangan bagus la samada ada kndungan salicylic atau x.huhu

{ Unknown } at: March 12, 2017 at 8:08 AM said...

https://www.google.com/amp/s/meetdoctor.com/mobile/question/salicylic-acid

{ Unknown } at: March 12, 2017 at 8:09 AM said...

Kalau confirm x da salicylic acid, update ya....sy pun nk trus kn MAB jika product dia x da salicylic acid. Tq awak.

Post a Comment

 

Copyright © 2010 Maajun Anggun Bistari