Keblinger

Keblinger

MAAJUN ANGGUN BISTARI SEBAGAI IKHTIAR UNTUK MENDAPAT ANAK

| Wednesday, November 23, 2011
Sebagai makluman, MAB ini bukanlah hanya semata-mata untuk family planning sahaja, malah MAB boleh dikatakan ubat pelbagai guna (multi-purpose). Pada umumnya MAB mempunyai khasiat-khasiatnya yang tersendiri berguna untuk kesihatan dalaman dan fizikal wanita. Dibawah ini diterangkan sedikit secara ringkas kegunaan MAB seperti mana yang dimaksudkan sebagai ubat pelbagai guna (multi-purpose).


BAGAIMANA MAB BOLEH DIJADIKAN SALAH SATU IKHTIAR UNTUK MENDAPAT ANAK...

Ramai yang keliru dengan fungsi MAB ini, tidak kurang juga yang memandang sinis dengan keupayaan MAB tapi MAB telah membuktikannya dengan izin ALLAH SWT.
Alhamdulillah, kita berikhtiar dan DIA yang menentukan.

Biasanya wanita yang mempunyai masalah period atau senggugut sukar untuk mengandung. Kemungkinan besar wanita ini mempunyai masalah dalaman pada peranakan seperti terdapatnya blocking pada peranakan seperti period tak keluar habis atau pun keputihan. Keadaan seperti ini akan menghalang perjalanan sperma lelaki menuju ke rahim untuk bercantum dengan benih perempuan. Dengan mengamalkan MAB, ianya mengeluarkan blocking tersebut supaya perjalanan sperma menjadi lancar. Dengan itu, proses untuk hamil akan lancar.

Jika anda mengambil MAB sebagai ikhtiar untuk hamil, anda perlu mengambil MAB dalam 3 atau 4 botol bergantung pada hormon badan anda. Sekiranya anda sudah serasi atau period anda sudah stabil atau teratur, maka anda hendaklah berhenti mengambil MAB. Ini kerana, jika period kita teratur ia memberi petunjuk bahawa rahim kita sihat dan sudah bersedia untuk hamil. Anda boleh merancang untuk hamil pula...

Jika anda mengambil MAB untuk menjarakkan kehamilan, teruskan pengambilan MAB sehingga anda betul-betul bersedia untuk menimang cahaya mata. Selagi anda mengamalkan MAB dan mematuhi cara makan MAB, insyaAllah anda selamat.

Semoga penjelasan saya dapat difahami dengan jelas. Terima kasih atas sokongan anda..... Jangan segan silu untuk mendapatkan penjelasan dari saya, sekiranya anda masih ragu-ragu.

2 comments:

{ Unknown } at: December 21, 2016 at 9:48 PM said...

Assalam..period saya teratur tp sy sedang ikhtiar utk hamil.. Adakah saya patut makan maajun?

{ Unknown } at: December 21, 2016 at 9:48 PM said...

Assalam..period saya teratur tp sy sedang ikhtiar utk hamil.. Adakah saya patut makan maajun?

Post a Comment

 

Copyright © 2010 Maajun Anggun Bistari