Keblinger

Keblinger

APA KAITAN MAAJUN ANGGUN BISTARI (MAB) DENGAN RAPUH TULANG...

| Tuesday, February 28, 2012
Assalamualaikum kepada pengunjung setia blog saya..

APA KENA MENGENA MAAJUN ANGGUN BISTARI (MAB) DENGAN ARTIKEL HARIAN METRO TENTANG MAAJUN PUNCA TULANG RAPUH...

Jawapannya tak de kena mengena langsung.. MAB selamat, suci lagi halal. Saya sangat yakin dan berani jamin. Seperti yang kita semua tahu MAB hanya mengandungi herba-herba semula jadi dan tak de bahan kimia yang meragukan.

MAB dihasilkan daripada kacip fatimah, serapat, senduduk, inai, manjakani, madu, jintan hitam atau lebih dikenali dengan habbatussauda. So, kenapa anda masih ragu-ragu?

Untuk pengetahuan anda semua..saya telah membuat ujian makmal terhadap MAB secara tidak formal. Dan hasilnya memang positif.. MAB tidak mengandungi bahan yang boleh membahayakan kesihatan kita. Saya sendiri mengamalkan MAB, jika ianya merbahayakan.. saya adalah orang pertama yang akan mencampakkan MAB ni ke dasar laut.

Kenapa saya tidak dapat beri bukti bertulis berkenaan ujian makmal yang saya buat kerana ianya salah disisi undang-undang KERAJAAN MALAYSIA..

Saya pernah berusaha untuk dapatkan bukti bertulis kaitan dengan ujian makmal terhadap MAB tetapi ianya tak semudah yang disangka. Banyak prosedur yang saya perlu lalui. Bahkan sampel saya telah direject dan tidak dibenarkan untuk membuat ujian makmal kerana.... MAB tidak berdaftar dalam erti kata lainnya, MAB tidak mempunyai lesen.

Untuk mendapatkan lesen produk MAB ni adalah tanggungjawab pengeluar produk. saya hanya pengedar sahaja...wallahualam.

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 Maajun Anggun Bistari